Oferta dla firm

Lepsze Relacje, lepszy Biznes

Dobre relacje w biznesie są niezbędne, żeby firmę rozwijać. Dlatego należy budować je świadomie i konsekwentnie.

W programie:

  • ćwiczenie sposobów skutecznego porozumiewania się podczas negocjacji z klientami a także w czasie budowy wspólnego biznesu,
  • ćwiczenie asertywnego sposobu wyrażania własnych opinii oraz swobodnego przyjmowania stanowiska drugiej osoby,
  • stworzenie indywidualnej strategii budowania dobrych relacji dostosowanej do własnych cech osobowości,
  • poznanie sposobów na radzenie sobie ze stresem.

Zajęcia grupowe trwają 3 godziny, dodatkowo możliwość konsultacji przez Internet. Możliwe jest także przeprowadzenie szkolenia w formie zajęć indywidualnych.


Obsługa klienta

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników różnych szczebli mających kontakt z klientem. W programie:

  • doskonalenie umiejętności obsługi klienta umożliwiające skuteczną komunikację,
  • kształcenie elastyczności w relacjach z trudnymi klientami,
  • ćwiczenie umiejętności asertywnego zachowania się,
  • sposoby radzenia sobie ze stresem osobistym w miejscu pracy.


Trudny klient – sposoby dobrej komunikacji

Szkolenia pozwala osiągnąć przez uczestników odpowiedni poziom wiedzy oraz umiejętności z zakresu:

  • zorientowania się na klienta, jego potrzeby, oczekiwania zwłaszcza na klienta trudnego,
  • wypracowania umiejętności nawiązania kontaktu, porozumienia w sytuacji konfliktowej,
  • umiejętności asertywnego zachowania się,
  • skutecznej argumentacji,
  • praktycznych metod pracy pozwalających budować trwałe relacje,
  • szybkie sposoby obniżania poziomu stresu w pracy.


Budowanie relacji w zespole

Celem szkolenia jest poprawa relacji w zespole. W ramach zajęć:

  • zdiagnozowanie sytuacji panującej w zespole,
  • wyćwiczenie potrzebnych umiejętności do uzyskania pożądanego poziomu relacji,
  • zmotywowanie do efektywnego współdziałania,
  • przygotowanie odpowiedniej strategii dla grupy.


Zarządzanie stresem

Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w różne metody radzenia sobie ze stresem w różnych sytuacjach. W programie:

  • metody szybkiego obniżania poziomu stresu,
  • utworzenie osobistego generatora energii,
  • wypracowanie indywidualnego planu zarządzania stresem dla każdego uczestnika,
  • techniki relaksacyjne.

 

Firmy zainteresowane cyklem szkoleń „Lepsze Relacje, lepszy Biznes” zapraszam do kontaktu ze mną.

Elipsa Ewa Rozkrut
pl. Orła Białego 1/15
(wejście od ul. Łaziebnej, II piętro – pokaż na mapie)
70-562 Szczecin

poczta elektroniczna: biuro@elipsa.edu.pl
telefon: +48 91 433 69 43

Napisz do mnie poprzez formularz kontaktowy.

Napisz do mnie